söndag 6 februari 2011

Dags för skolan igen ?

Hej på er !

Idag har jag skickat in en ansökan till en distanskurs, superkul ! Håll tummarna att jag kommer med i kursen.
Det var ett tag sen jag gick i skolan - men detta är ju lite skillnad. Först å främst är det ju frivilligt nu och så är det på distans så man kan ju planera studietiden själv. Nice !
Ikväll blir det lugnt här hemma med lite "Miss Marple" på tv:n.
Lägger ut en bild på min Magnolia och drömmer mig bort till våren (igen...). Här är det tö och jag hoppas verkligen att vi slipper mer snö !
Trevlig söndagkväll :)
Kram Madde


Hallo !

I´m longing for springtime and hopefully I will  be studying at that time !
This is a photo of my Magnolia and I´m waiting impatiently for its floweringseason.
So until spring has arrived I can only dream of it.
Have a nice sunday evening : )

Lots of hugs
Madde xxx

2 kommentarer:

  1. Spännande att plugga igen,stämmer nog att det går lättare när det är självvalt. Vad är det du vill plugga?

    Idag var det verkligen vårkänsla i luften! Längtar också dit :)
    Ha en trevlig söndagkväll med Miss Marple :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill läsa Grafisk Design på distans, så jag hoppas verkligen att jag kommer med i vår. Hoppas inte att kursen redan är fulltecknad !!! Nåja, då kan jag söka i höst igen i så fall.
    Det var verkligen skönt med söndagskväll igår, synd bara att tiden går så fort - det är ju redan måndag ;) Kram Madde

    SvaraRadera