onsdag 19 januari 2011

Den som väntar på något gott....

....får vänta lite till ! Själv väntar jag på morgondagen då jag ska provsmaka mina Moccarutor som jag har bakat. Lyckades jag med dom så kommer dom ut på bloggen i morgon. Ni får njuta av en närbild utav en av mina pioner så länge!  Nästa recept (efter moccarutorna) blir, NOG,  glutenfria havre-tekakor.Natti natti Madde

If I succeeded with my gluten free Chocolate cake with coffee-icing (will taste it tomorrow), they will be on the blog , also tomorrow.  Until then you´ll have a feast for the eye, this photo is a close-up of a peony from my garden ! Good night !!! Hugs madde

2 kommentarer:

  1. Hej. Kikar in en snabbis, såg på Celiakis facebooksida att du glutenbloggade lite :)
    Kul att hitta nya recept och har även titta in på din hemsida, fina saker du gör!!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket !
    Kram Madde

    SvaraRadera