tisdag 4 januari 2011

Pionlängtan

      Till eftermiddagskaffet idag så tog jag min pionbok och letade efter nya sorter att berika trädgården med. Jag brukar köpa en-två olika sorter varje år, är verkligen frälst på dessa     
skönheter !!!         Förra året köpte jag inte någon p.g.a platsbrist, men i år så skickar jag ut maken så han får gräva en ny STOR rabatt...(han behöver inte göra det själv för jag är säker på att taxen och jack russelln vill hjälpa till). Och då kan jag köpa 4 st istället, bara för att kompensera förra årets "förlust" !!!!
Så ikväll ska jag ägna mej åt rabatt-planering, NICE !
                                                                                                         Kram Madde

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilken underbar bild!!! Åh nu fick jag världens vår-längtan :) Det skall blir så härligt när allt grönskar igen. Är ur-trött på all snö och is.
    Var nere i källaren idag och pysslade om mina övervintrande citronträd. De såg trötta ut, de längtar nog ut i trädgården precis som jag ;)

    Kram
    Mia
    PS du har mail :)

    SvaraRadera