måndag 28 mars 2011

TÄVLING !!! COMPETITION !!!

Nu är det dags för tävling !
1 vinnare får denna kvilt. 
Den pågår till 10:e april.
Jag lottar ut en bonad med spralliga hönor som jag har sytt och dom passar att ha uppe på väggen nu till påsk (eller när man vill så klart !). Storleken är c:a 38 x 66 cm.
hoppas ni tycker om den och LYCKA TILL !

Vi kör som vanligt ;
1 lott = 1 kommentar
2 lotter = kommentar och länka hit
eller

Du behöver inte ha en blogg för att vara med och tävla.
Kram Madde

You can win this "Crazy Chicken"-quilt (approx.size 38 x 66 cm) and to do that you´ll have to...
....get one ticket = leave a comment
....get two tickets = leave a comment and link to my site 
or
just send me an e-mail;  madelene.widellward@telia.com    

The competition is open until 10th April.  
You can participate even though you don´t have a site.

Hope you´ll like it and GOOD LUCK !
Hugs Madde xxxxx

8 kommentarer:

  1. Hej hopp !
    Jag e med så klart !
    Länkar !
    Kram , Helen

    SvaraRadera
  2. Så fin! Jag är med och tävlar, har gjort ett inlägg på bloggen, jag lånade bilden hoppas att det är ok?
    http://teatravel-glutenresan.blogspot.com/2011/04/jag-ar-med-och-tavlar-hos-madde.html

    SvaraRadera
  3. Tack ! Javisst går det bra att låna bilden - inga problem ! Kram Madde

    SvaraRadera
  4. Så otroligt fina hönor! Och vilken fin blogg! Vore jätteroligt att få ha den på väggen. Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. PS. Bonaden alltså, inte bloggen, men det hoppas jag du förstod, trots den felaktiga satsbyggnaden. DS

    SvaraRadera
  6. Tack ! Jajamän ! Ha det gott :D
    Kram Madde

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med på 1 lott. Det tycks vara en bonad som kan vara uppsatt året om. En mycket vacker bonad.
    Må så gott och Vårkram
    Inga-Lill

    famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Tack ! Ja, jag har min uppe året om :O)
    Trevlig helg !
    Kramar Madde

    SvaraRadera